Instal·lació de panells solars a Torrelameu

Dades sobre el Projecte

4,55kWp

Potència instal·lada

10

Plaques instal·lades

6.581,04kWp

Energia generada

8anys

Amortització

8.900€

Inversió realitzada

Una nova instal·lació de panells solars per l’autoconsum en una llar residencial a la localitat de Torrelameu. En aquest cas l’equip tècnic ha realitzat la instal·lació de 10 panells solars per l’autoconsum amb bonificació d’excedents.

Cada vegada hi ha més demanda en la instal·lació de panells solars per les llars residencials i nosaltres som especialistes en la instal·lació de panells solars en cases residencials. Ara us mostrem la instal·lació de panells solars en aquesta casa que consta amb 10 panells solars i una potència de 4,55 kWp i com podeu visualitzar disposa d’estructura coplanar per seguir la pendent de la coberta de la vivenda. Ens apassiona trobar clients que tenen una sensibilitat gegantina per aportar el seu gra d’arena al medi ambient i també veure reduïr la factura de la llum.

A Becquel treballem per oferir materials de primera qualitat i sempre amb les normatives establertes en el mercat europeu. Adquirim tot el material al millor fabricant del moment i sempre buscant la qualitat i el rendiment per damunt del preu.

En aquesta instal·lació de panells solars per l’autoconsum a Torrelameu utilitzem panells solars de 455W del fabricant Canadian Solar, inversor solar de Huawei SUN2000-L1 5.0 kW i estructura inclinada de K2-System.

A més, sempre incorporem el mesurador d’energia per poder visualitzar l’energia generada, consumida i enviada a la xarxa per la instal·lació de panells solars i en la qual el client pot tenir una idea del que passa en cada moment, des d’on sigui, a la seva planta fotovoltaica.

Instal·lació per l’autoconsum residencial a Torrelameu

Com podem visualitzar en la gràfica, aquesta planta fotovoltaica genera energia 100% renovable amb pics de 10 kW aprofitant tota la energia en dies radiants per cobrir tota la necessitat en hores de sol.

Després d’ensenyar-vos aquesta instal·lació fotovoltaica a la localitat de Torrelameu, ens agradaria que cada vegada més gent se sumés al canvi energètic. Si teniu qualsevol dubte, només heu de prémer contactar i us podrem donar més informació de com fer el canvi energètic, aprofitar la teulada i fer-ho amb nosaltres, els experts de les teulades.

Altres Projectes

Industrial

NerviPlast

60

Potència instal·lada

62.897,13

Energia generada

4

Amortització

Instalación de paneles solares en Lleida

4,1

Potència instal·lada

4.817

Energia generada

9

Amortització

Industrial

Nau industrial Cristec

400

Potència instal·lada

570.929,84 kWh

Energia generada

4

Amortització

Necessites un projecte propi?

Contacta amb nosaltres.

No saps per on començar?

Calcula el nombre de panells i el preu orientatiu de la teva instal-lació ideal per a l’autoconsum en menys de 5 minuts a través de la nostra calculadora

1Ubicació
La ubicació és obligatòria
El nom és obligatori
L'email és obligatori
El telèfon és obligatori

Responsable del tractament: Renewable Energy Forward, S.L
Finalitats: Respondre a les seves sol·licituds d’informació i mantenir-lo informat dels nostres productes i serveis, inclús per correu electrònic.
Legitimació: Consentiment de l’interessat.
Destinataris: No hi ha prevista la cessió de dades.
Drets: Pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i més drets a becquel@becquel.com.
Informació Addicional: Pot ampliar la información a l’enllaç de Politica de Privacitat.


El nom és obligatori

El nom és obligatori
kWp instal·lats
panells solars
Kg de CO2 anuals estalviats
€ d'estalvi anual
Becquel
preu final (iva inclòs)
Instal·lació clau en mà i legalitzada!