Depuradores Vall de Boí

Dades sobre el Projecte

50,4kWp

Potència instal·lada

112

Plaques instal·lades

72.897,66kWh/any

Energia generada

5anys

Amortització

37.000€

Inversió realitzada

Nova planta fotovoltaica per l’autoconsum industrial a la zona de la Vall de Boí. En aquesta ocasió realitzem l’instal·lació de tres plantes de 15 kW per les tres depuradores de la zona, exactament per les depuradores de Pont de Suert, Vilaller i Boí. Aquestes instal·lacions aprofiten el màxim les hores de sol i tota l’energia generada va directament per l’autoconsum sense excedents.

Instal·lació de panells solars per l’autoconsum industrial en tres depuradores de la Vall de Boí

Les tres plantes fotovoltaiques per l’autoconsum compten amb instal·lacions de 15 kW de potència cada una de les plantes. Cada una de les instal·lacions compta amb panells solars de la marca Astronergy de 450W de potència, un inversor solar Huawei SUN2000-M0 15 kW cada una de les plantes i estructura solar d’alumini de la marca K2-System i tot el projecte clau en mà del nostre equip.

El més interessant d’aquesta instal·lació de panells solars és que cada una de les plantes genera 21.059 kWh i tota aquesta energia és 100% per l’autoconsum, degut a les necessitats energètiques de les plantes depuradores de la Vall de Boí.

Autoconsum industrial per les depuradores de la Vall de Boí

Aportar l’energia solar fotovoltaica en instal·lacions essencials pel tractament d’aigua és un valor afegit. A més, tota aquesta energia és 100% renovable i les plantes depuradores de la Vall de Boí aprofiten tota aquesta energia per l’autoconsum.

La teva empresa podria estalviar amb l’autoconsum solar? Dissenyem i instal·lem plaques solars per a empreses i naus industrials, amb estudi gratuït, gestió d’ajuts i manteniment posterior. Coneix la nostra feina com a instal·ladors de plaques solars a Lleida.

Joel Eres Ribes
Projecte supervisat per
Joel Eres Ribes · CEO i enginyer elèctric

Fa 22 anys que treballa en instal·lacions elèctriques i 8 en el sector de l'energia. Dirigeix l'empresa i supervisa els projectes d'autoconsum per a habitatges, empreses i explotacions agrícoles de Lleida i rodalies.

LinkedIn

Altres Projectes

Industrial

Intersalabs

119,90

Potència instal·lada

170.078

Energia generada

2,3

Amortització

Intersalabs
Industrial

Cooperativa Sant Roc d’Albesa

130

Potència instal·lada

189.765,35

Energia generada

4

Amortització

Plaques solars Cooperativa Sant Roc d'Albesa
Residencial

Instal·lació de panells solars a Alcarràs

16,5

Potència instal·lada

Energia generada

Amortització

Instal·lació de panells solars a Alcarràs

Vols una instal·lació com aquesta?

Et preparem un estudi gratuït i sense compromís: analitzem el teu consum, la teulada i els ajuts disponibles.

No saps per on començar?

Calcula el nombre de panells i el preu orientatiu de la teva instal-lació ideal per a l’autoconsum en menys de 5 minuts a través de la nostra calculadora

1Ubicació
La ubicació és obligatòria
El nom és obligatori
L'email és obligatori
El telèfon és obligatori

Responsable del tractament: Renewable Energy Forward, S.L
Finalitats: Respondre a les seves sol·licituds d’informació i mantenir-lo informat dels nostres productes i serveis, inclús per correu electrònic.
Legitimació: Consentiment de l’interessat.
Destinataris: No hi ha prevista la cessió de dades.
Drets: Pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i més drets a becquel@becquel.com.
Informació Addicional: Pot ampliar la información a l’enllaç de Politica de Privacitat.


El nom és obligatori

El nom és obligatori
kWp instal·lats
panells solars
Kg de CO2 anuals estalviats
€ d'estalvi anual
Becquel
preu final (iva inclòs)
Instal·lació clau en mà i legalitzada!