Instal·lació de panells solars a Alcarràs

Dades sobre el Projecte

3,28kWp

Potència instal·lada

8

Plaques instal·lades

Energia generada

8anys

Amortització

5.500€

Inversió realitzada


En aquesta ocasió us portem una instal·lació de panells solars per l’autoconsum a Alcarràs, on també tenim la seu de Becquel, amb una potència instal·lada de 3,28 kW.

Cada vegada hi ha més demanda en la instal·lació de panells solars per cases unifamiliars i nosaltres estem especialitzats en aquest sector. Ara us ensenyem la instal·lació de panells solars per l’autoconsum amb una potència instal·lada de 3,28 kWp a Alcarràs.

El material que hem utilitzat en aquesta planta fotovoltaica domèstica és:

  • 8 panells solars Canadian Solar de 455W
  • Estructura coplanar K2 Solidrail
  • Inversor solar Huawei SUN2000-3KTL
  • Vatímetre Carlo Gavazzi EM112 

Instal·lació de panells solars per l’autoconsum residencial a la localitat d’Alcarràs

La nostra missió és instal·lar els millors productes del mercat i sempre amb les normatives establertes en el mercat europeu. Adquirim tot el material al millor fabricant del moment i sempre buscant la qualitat i el rendiment per damunt del preu.

En ser una instal·lació que acabem de connectar a la xarxa no podem obtenir les dades sobre els beneficis que aporta aquesta planta al medi ambient com les emissions de CO₂ estalviades. Ara bé, en uns mesos, quan la planta estigui funcionant correctament i la boira ens ho permeti us aportarem les dades.

Després d’ensenyar-vos aquesta instal·lació fotovoltaica a la localitat de Térmens, ens agradaria que cada vegada més gent se sumés al canvi energètic. Si teniu qualsevol dubte, només heu de prémer contactar i us podrem donar més informació de com fer el canvi energètic, aprofitar la teulada i fer-ho amb nosaltres, els experts de les teulades.

Altres Projectes

Industrial

Castell d’Or

182

Potència instal·lada

264.080

Energia generada

4

Amortització

Industrial

URGASA

80,66

Potència instal·lada

116.665

Energia generada

2

Amortització

Industrial

Leds C4 – Fonolleres

99

Potència instal·lada

143.466,65

Energia generada

3

Amortització

Necessites un projecte propi?

Contacta amb nosaltres.

No saps per on començar?

Calcula el nombre de panells i el preu orientatiu de la teva instal-lació ideal per a l’autoconsum en menys de 5 minuts a través de la nostra calculadora

1Ubicació
La ubicació és obligatòria
El nom és obligatori
L'email és obligatori
El telèfon és obligatori

Responsable del tractament: Renewable Energy Forward, S.L
Finalitats: Respondre a les seves sol·licituds d’informació i mantenir-lo informat dels nostres productes i serveis, inclús per correu electrònic.
Legitimació: Consentiment de l’interessat.
Destinataris: No hi ha prevista la cessió de dades.
Drets: Pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, així com accedir, rectificar, suprimir les seves dades i més drets a becquel@becquel.com.
Informació Addicional: Pot ampliar la información a l’enllaç de Politica de Privacitat.


El nom és obligatori

El nom és obligatori
kWp instal·lats
panells solars
Kg de CO2 anuals estalviats
€ d'estalvi anual
Becquel
preu final (iva inclòs)
Instal·lació clau en mà i legalitzada!